5 nejlepších knih o telemarketingu

I když vás mnohdy napadne, že knihy o telemarketingu vše neustále opakují, často naleznete mnoho užitečných věcí. Čím déle obchodujete, tím více si pilujete svůj vlastní styl. Tím více však často zapomínáte používat důležité věci, které jste se dříve naučili nebo sledovat nové poznatky. Které knihy vám nabídnou užitečné techniky, inspirují vás a posunout k lepším výsledkům? 

Obsah:

  • Prodávat je lidské: Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní
  • Prodej – dřina nebo hra
  • Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
  • Ne! Já nic nechci: Pro obchodníky, kteří chtějí, aby zákazníci také chtěli
  • 10 kroků k obchodnímu úspěchu: Mentální trénink pro rozhodování ve stresu
  • 1. Prodávat je lidské: Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní 

Kniha pro nováčky i pokročilé. Daniel H. Pink v první části „Znovuzrození prodejce“ upozorňuje na to, že neustále všichni prodáváme své myšlenky, nápady, postoje, produkty i služby. Druhá část „Jak být“ vykresluje profil obchodníka a třetí část, „Co dělat“ obsahuje poznatky pevně opřené o sociologické výzkumy a studie.  

  • Otravovat je nutit lidi, aby udělali to, co chceme my
  • Jde o to, přesvědčit je, aby to chtěli udělat oni sami
  • Základem je naslouchat, ne jen argumentovat
  • Princip caveat emptor – kupující, dej si pozor a caveat venditor – prodávající, dej si pozor, klient má dnes přístup k informacím
  • Zvýšení skóre úspěšného obchodu oproti neúspěchu
  • 2. Prodej – dřina nebo hra

Ing. Bc. Jiří Jemelka je obchodník, podnikatel, odborník na růst a rozvoj i kouč v oblasti managementu, prodeje, marketingu a financí. Jako obchodník si zapisoval své obchodní schůzky a hledal důvody, proč byla schůzka úspěšná či neúspěšná. Obsah schůzek a jejich zpětné vyhodnocování najdete právě v této knize. 

  • Neprodávejte, ale pomáhejte – myslete vždy na potřeby klienta a užitek produktu
  • Naslouchejte a zajímejte se – pozorně vyslechněte klienta, sám vám řekne důvod, proč chce produkt koupit a pak použijte argumenty
  • Udělejte z prodeje zajímavou hru
  • Poctivě pracujte v profesní i osobní rovině 
  • Nezastavujte se, zlepšujte se a postupujte stále vpřed 
  • 3. Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů

Miroslav Princ se obchodnímu telefonování věnuje mnoho let a vede kurzy. Pokud máte z telefonování strach, chcete zlepšit své výsledky, naučit se, jak má správný telefonát vypadat, upoutat pozornost posluchače a čeho se vyvarovat, v knize najdete pro inspiraci i skripty pro telemarketing, které uzpůsobíte svému produktu. 

  • Zbavíte se stresu a uvolníte se
  • Získáte motivaci k telefonování a zlepšíte se
  • Změníte myšlenky a představy o telefonování spojené s negativními pocity
  • Odnaučíte se ptát, zda nerušíte, protože to svým způsobem děláte vždy
  • Naučíte se končit den úspěšným telefonátem
    • 4. Ne! Já nic nechci: Pro obchodníky, kteří chtějí, aby zákazníci také chtěli

    Jan Laibl je podnikatel, motivátor a kouč profesionálních obchodníků. Kniha obsahuje vše od navazování kontaktu se zákazníkem, vedení obchodního jednání i námitek a patří mezi úspěšné knihy o telemarketingu. Ve cvičeních uvedete teorii do praxe. Kniha nabízí komplexní metody a rady pro vyvrácení pochybností klienta a překonání obav.

    • Nehledejte výmluvy proč nezvednout telefon a nehledat nové kontakty
    • Jak překonat strach z toho, co si pomyslí okolí, že udělám chybu i z odmítnutí 
    • Jak zdolat horu zákazníkových obav
    • Střídání osobní a seriózní vazby 
    • Cesta k poznání zákazníka
    • 5. 10 kroků k obchodnímu úspěchu: Mentální trénink pro rozhodování ve stresu

    Christoph D. Wahlen je mentální kouč, který spolupracuje se sportovci, manažery a obchodníky, organizuje semináře a workshopy neuroekonomie a psychologických faktorů obchodování. Pochopíte, jak mozek pracuje s tématem peněz a financí. Naučíte se zacházet se svými myšlenkami. Tréninková příručka vás krok po kroku posouvá k nastavení pro obchodní úspěch. Obsahuje i grafy, čísla a návody.

    • Pozitivním vztahem k sobě získáte pozitivní vztah k obchodování
    • Díky své vůli budete úspěšní a dostanete se mezi nejlepší
    • Naučíte se ovládnout impulzivnost i emoce
    • Objevíte svou motivaci, i to, co vás blokuje a drží zpátky
    • Budete se cítit sebejistější

    Mezi další velmi dobré knihy o telemarketingu patří i Telemarketing v praxi – Jak profesionálně telefonovat od Květoslavy Santlerové. A určitě jich najdete daleko víc. Především v angličtině. Důležité je překonávat sám sebe, chtít se stále učit a posouvat vpřed. 

    ×

    Přihlášení k odběru novinek

    Prosím, vyplňte následující informace

    Odebírat novinky