Cookies management by TermsFeed Cookie Consent

5 marketingových konferencí, které by vám neměly na jaře uniknout

Mnoho z nás si uvědomuje, že je třeba vzájemně sdílet informace. Abyste je mohli čerpat a následně si je zase vyměňovat, přinášíme vám tipy na velmi zajímavé marketingové konference. Některé jsou online, jiné jsou na živo a proběhnou offline. Díky nim si můžete konečně zase po delší době užít osobní sociální interakci. Na co se můžete těšit a které konference stojí za to?

Obsah: 

  • Marketing meeting: Sociální sítě mladé generace
  • Content First 2022
  • Support Day 2022
  • WebExpo 2022
  • Marketing meeting: Jak co nejlépe poznat svého zákazníka

Marketing meeting: Sociální sítě mladé generace – 12. května – online

Sociální sítě jsou oblíbené hlavně u generace Z, známé i jako generace M, internetová generace nebo děti nového tisíciletí. Jde o skupinu lidí narozených od poloviny 90. let 20. století do roku 2012. A právě sociální sítě stále více přitahují pozornost samotných značek

Pokud chcete zjistit, zda se právě pro vaše podnikání TikTok, Snapchat nebo Twitch hodí, třeba na tvorbu obsahu, správu účtů a spolupráci s influencery, využijte další možnosti vzdělávání a nenechte si ujít tento marketingový meeting. 

Co vás v programu čeká? 

  • Nejen mladí Češi jsou na TikToku, tak tam buďte taky
  • Krátká videa – nejoblíbenější formát 21. století
  • Jak na obsah a reklamní formáty na TikToku?
  • Case Study Pilot Pen & influencers
  • Využití Twitch.tv k propagaci produktu či značky
  • Inzerenti objevují Roblox, TikTok i Twitch. Jaký je jejich reklamní potenciál?

Content First 2022 – 26. května – Jalta Boutique Hotel, Praha

Hlavními tématy tradiční konference jsou letos inovativní obsahové formáty, zbrusu nové technologie, sociální sítě a spolupráce s influencery. Těšit se můžete na případové studie, data a výzkumy, ukázky těch nejnovějších trendů, inspirativní blogy, vlogy, podcasty i firemní magazíny.

Spoustu inspirace vám přinese spisovatel René Nekuda nebo Kateřina Kalivodová. Ochutnáte to nejlepší z obsahového marketingu českých i světových značek. Zjistíte, jak vytvářet obsahovou strategii a nejlepší obsah, jak využít moderní technologie a měřit efektivitu obsahové spolupráce i kampaní.

Co vás v programu čeká? 

  • Tvorba obsahu a obsahové strategie 
  • Inovativní obsahové formáty, využití nových technologií 
  • Značky a jejich vlastní média – online magazíny, podcasty, videopořady, časopisy a další 
  • Konkrétní case studies 
  • Copywriting 
  • Sociální sítě a influenceři 
  • Měření efektivity obsahového marketingu 
  • Výzkumy a data

Support Day 2022 – 8. června – Congress Centre Pardubice

Support Day je konference pro všechny, pro které je klíčová péče o zákazníky. Z každé přednášky si odnesete spoustu způsobů, které můžete použít v praxi. Hovořit k vám budou špičkoví řečníci ve svých oborech a konference je zaměřena na praxi. Řečníci budou připraveni zodpovědět dotazy a poradit vám s vašimi projekty.

Letos se můžete těšit třeba na Veroniku Jílkovou ze Slevomatu. Dozvíte se, jak vypadá správný přístup k náboru lidí a jak je zaučit. Kde a jak nalézt skvělý tým kolegů, který je přínosem pro firmu. Radka LojaMindtrix vám předá spoustu tipů, jak se vypořádat se stresem, abyste mohli být spokojenější a úspěšnější.

Co vás v programu čeká? 

  • Zákaznická péče jako zdroj talentů – výhody pečlivého náboru a soustavného rozvoje operátorů
  • Vliv zákaznické péče na objednávky zákazníků
  • Jak správně komunikovat na zákaznické péči
  • Zvládání stresu a emocí na zákaznickém servisu
  • Možnosti telefonu se nepřestaly vyvíjet v 90. letech
  • Právo a zákaznická péče
  • Jak pracovat se zákaznickými recenzemi a využít je ve svůj prospěch?

WebExpo 2022 – 10. až 12. června – Palác Lucerna, Praha + online

Největší letošní akce svého druhu bude trvat 3 dny, bude probíhat v 5 sálech a promluví na ní 70 špičkových řečníků z celého světa. Budou mezi nimi produktoví manažeři, UX vývojáři i marketingoví poradci. Prezentace budou vycházet z reálné praxe a poznatky budete schopni obratem aplikovat na své vlastní projekty.

Můžete se těšit na přednášky, diskuze a workshopy. Zvyšte si úroveň svých dovedností. Připravte se na hluboká technická a praktická témata vhodná pro vývojáře, designéry, produktové manažery i obchodníky. K dispozici bude i dětský koutek s interaktivními hrami, kurzy programování a ukázkami robotů. 

Kdo k vám promluví? 

    • Bezpečnostní výzkumník Runa Sandvik 
    • Poradce pro smyslový design Alastair Somerville
    • Globální vedoucí výzkumu kybernetické bezpečnosti Banco Santander Daniel Cuthbert
    • Produktový manažer, bývalý vedoucí výzkumu UX Prezi Zsuzsa Kovácsová
    • Vedoucí produktu Kolem Tom Krcha
    • Senior softwarový inženýr Adrienne Tacke
    • Servisní a UX Design konzultant Lutz Schmitt
    • Vrchní ředitel designu 99designs od Vista Megan Dellová
    • Senior vývojář herního uživatelského rozhraní Wargaming Praha Prabashwara Seneviratne 
    • a další…


Marketing meeting: Jak co nejlépe poznat svého zákazníka – 14. června  – online

Poslední doba změnila nákupní zvyklostí a chování zákazníků. Naučte se své zákazníky opravdu dobře poznat a být vždy připraveni na změny. Konference přináší tipy, jak s cílovou skupinou co nejefektivněji komunikovat a získat loajalitu

Dozvíte se, jak zvolit strategii na ty, kteří neustále sledují nové trendy a velmi často rádi mění postoje. Dozvíte se vše o získávání a zpracování dat, využití výzkumů a AB testování, řízení vztahů se zákazníky pomocí CRM systému

Co vás v programu čeká? 

  • Jak pandemie změnila nákupní zvyklosti a chování zákazníků 
  • Jak poznat svoji cílovou skupinu a správně s ní komunikovat 
  • Získávání informací o zákazníkovi na základě dat a datové analytiky 
  • Jak funguje mysl zákazníka 
  • Výzkumy a AB testování Řízení vztahů se zákazníky – CRM 

Pokud už jste si vybrali, přejeme vám, ať si z akce odnesete co nejvíc. Věříme, že díky průběžnému vzdělávání najdete cestu k vrcholu a budete neustále růst.

×

Přihlášení k odběru novinek

Prosím, vyplňte následující informace

Odebírat novinky