5 marketingových konferencí, které by vám neměly na jaře uniknout
Mnoho z nás si uvědomuje, že je třeba vzájemně sdílet informace. Abyste je mohli čerpat a následně si je zase vyměňovat, přinášíme vám tipy na velmi zajímavé marketingové konference. Některé jsou online, jiné jsou na živo a proběhnou offline. Díky nim si můžete konečně zase po delší době užít osobní sociální interakci. Na co se můžete těšit a které konference stojí za to?
Obsah:
- Marketing meeting: Sociální sítě mladé generace
- Content First 2022
- Support Day 2022
- WebExpo 2022
- Marketing meeting: Jak co nejlépe poznat svého zákazníka
Marketing meeting: Sociální sítě mladé generace – 12. května – online
Sociální sítě jsou oblíbené hlavně u generace Z, známé i jako generace M, internetová generace nebo děti nového tisíciletí. Jde o skupinu lidí narozených od poloviny 90. let 20. století do roku 2012. A právě sociální sítě stále více přitahují pozornost samotných značek.
Pokud chcete zjistit, zda se právě pro vaše podnikání TikTok, Snapchat nebo Twitch hodí, třeba na tvorbu obsahu, správu účtů a spolupráci s influencery, využijte další možnosti vzdělávání a nenechte si ujít tento marketingový meeting.
Co vás v programu čeká?
- Nejen mladí Češi jsou na TikToku, tak tam buďte taky
- Krátká videa – nejoblíbenější formát 21. století
- Jak na obsah a reklamní formáty na TikToku?
- Case Study Pilot Pen & influencers
- Využití Twitch.tv k propagaci produktu či značky
- Inzerenti objevují Roblox, TikTok i Twitch. Jaký je jejich reklamní potenciál?
Content First 2022 – 26. května – Jalta Boutique Hotel, Praha
Hlavními tématy tradiční konference jsou letos inovativní obsahové formáty, zbrusu nové technologie, sociální sítě a spolupráce s influencery. Těšit se můžete na případové studie, data a výzkumy, ukázky těch nejnovějších trendů, inspirativní blogy, vlogy, podcasty i firemní magazíny.
Spoustu inspirace vám přinese spisovatel René Nekuda nebo Kateřina Kalivodová. Ochutnáte to nejlepší z obsahového marketingu českých i světových značek. Zjistíte, jak vytvářet obsahovou strategii a nejlepší obsah, jak využít moderní technologie a měřit efektivitu obsahové spolupráce i kampaní.
Co vás v programu čeká?
- Tvorba obsahu a obsahové strategie
- Inovativní obsahové formáty, využití nových technologií
- Značky a jejich vlastní média – online magazíny, podcasty, videopořady, časopisy a další
- Konkrétní case studies
- Copywriting
- Sociální sítě a influenceři
- Měření efektivity obsahového marketingu
- Výzkumy a data
Support Day 2022 – 8. června – Congress Centre Pardubice
Support Day je konference pro všechny, pro které je klíčová péče o zákazníky. Z každé přednášky si odnesete spoustu způsobů, které můžete použít v praxi. Hovořit k vám budou špičkoví řečníci ve svých oborech a konference je zaměřena na praxi. Řečníci budou připraveni zodpovědět dotazy a poradit vám s vašimi projekty.
Letos se můžete těšit třeba na Veroniku Jílkovou ze Slevomatu. Dozvíte se, jak vypadá správný přístup k náboru lidí a jak je zaučit. Kde a jak nalézt skvělý tým kolegů, který je přínosem pro firmu. Radka Loja z Mindtrix vám předá spoustu tipů, jak se vypořádat se stresem, abyste mohli být spokojenější a úspěšnější.
Co vás v programu čeká?
- Zákaznická péče jako zdroj talentů – výhody pečlivého náboru a soustavného rozvoje operátorů
- Vliv zákaznické péče na objednávky zákazníků
- Jak správně komunikovat na zákaznické péči
- Zvládání stresu a emocí na zákaznickém servisu
- Možnosti telefonu se nepřestaly vyvíjet v 90. letech
- Právo a zákaznická péče
- Jak pracovat se zákaznickými recenzemi a využít je ve svůj prospěch?
WebExpo 2022 – 10. až 12. června – Palác Lucerna, Praha + online
Největší letošní akce svého druhu bude trvat 3 dny, bude probíhat v 5 sálech a promluví na ní 70 špičkových řečníků z celého světa. Budou mezi nimi produktoví manažeři, UX vývojáři i marketingoví poradci. Prezentace budou vycházet z reálné praxe a poznatky budete schopni obratem aplikovat na své vlastní projekty.
Můžete se těšit na přednášky, diskuze a workshopy. Zvyšte si úroveň svých dovedností. Připravte se na hluboká technická a praktická témata vhodná pro vývojáře, designéry, produktové manažery i obchodníky. K dispozici bude i dětský koutek s interaktivními hrami, kurzy programování a ukázkami robotů.
Kdo k vám promluví?
- Bezpečnostní výzkumník Runa Sandvik
- Poradce pro smyslový design Alastair Somerville
- Globální vedoucí výzkumu kybernetické bezpečnosti Banco Santander Daniel Cuthbert
- Produktový manažer, bývalý vedoucí výzkumu UX Prezi Zsuzsa Kovácsová
- Vedoucí produktu Kolem Tom Krcha
- Senior softwarový inženýr Adrienne Tacke
- Servisní a UX Design konzultant Lutz Schmitt
- Vrchní ředitel designu 99designs od Vista Megan Dellová
- Senior vývojář herního uživatelského rozhraní Wargaming Praha Prabashwara Seneviratne
- a další…
Marketing meeting: Jak co nejlépe poznat svého zákazníka – 14. června – online
Poslední doba změnila nákupní zvyklostí a chování zákazníků. Naučte se své zákazníky opravdu dobře poznat a být vždy připraveni na změny. Konference přináší tipy, jak s cílovou skupinou co nejefektivněji komunikovat a získat loajalitu.
Dozvíte se, jak zvolit strategii na ty, kteří neustále sledují nové trendy a velmi často rádi mění postoje. Dozvíte se vše o získávání a zpracování dat, využití výzkumů a AB testování, řízení vztahů se zákazníky pomocí CRM systému.
Co vás v programu čeká?
- Jak pandemie změnila nákupní zvyklosti a chování zákazníků
- Jak poznat svoji cílovou skupinu a správně s ní komunikovat
- Získávání informací o zákazníkovi na základě dat a datové analytiky
- Jak funguje mysl zákazníka
- Výzkumy a AB testování Řízení vztahů se zákazníky – CRM
Pokud už jste si vybrali, přejeme vám, ať si z akce odnesete co nejvíc. Věříme, že díky průběžnému vzdělávání najdete cestu k vrcholu a budete neustále růst.
Nejnovější komentáře