Deutsche Telekom se svými 168 milióny zákazníků čelí každý den otázce „jak posunout dál klientskou spokojenost?“.

Vzhledem k objemu hovorů, které míří na jeho zákaznická centra a vzhledem k tomu, že si chce udržet pozici leadera v telco službách, posouvá službu zákazníkovi stále dál.

Hledá přitom ideálně řešení, které bude užitečné a zajímavé pro klienty a zároveň bezpečné z hlediska nakládání s osobními daty (protože GDPR).

A takové řešení přináší biometrický otisk hlasu.

Otisk hlasu je bezpečnější než otisk prstu i skenování obličeje. Důvodem je fakt, že se u něj sleduje více než 1.000! různých charakteristik. Ty v sobě zahrnují nejen fyzický otisk, kterým je hlas tvořen, ale i tempo řeči a s tím související náturu člověka.

Leon Denk, produktový manažer v Deutsche Telekom k tomu říká, že pro klienta je skvělé, že si nemusí pamatovat žádné informace a pro operátora je komfortní vědět, že nemůže udělat chybu v ověřování a vždy hovoří s daným klientem.

Jeto bezpečné a uživatelsky příjemné.

Je tohle podle vás budoucnost?