Call centrum, operátoři, obchod, telemarketing
NOVINKY, ZAJÍMAVOSTI, PRAKTICKÉ INFORMACE
Zvyšte si svou odbornost. Nejlepší vzdělávací online platformy 10 TOP
Nejlepší vzdělávací online platformy 10 TOP Jestliže si chcete zvýšit svou odbornost, abyste lépe uspěli na pracovním pohovoru a dostali se ke svému...
Komunikační typy. Staňte se mistry komunikace
Komunikační typy. Staňte se mistry komunikace Pokud dokážete rozeznat správný komunikační typ člověka a naladíte se na něj, vzájemně pochopíte, co...
Mobilní aplikace pro byznys
Mobilní aplikace pro byznys Podívejte se s námi na nabídku aplikací určených pro usnadnění byznysu, které by se vám opravdu mohly hodit. Vybírali...
Nejmodernější mobilní telefony
Podle čeho vybírat nejmodernější mobilní telefony? Přemýšlíte nad tím, jak vybrat ideální smartphone? Víme, podle čeho vybírat. Moderní chytrý...
Umění úspěšné komunikace v byznysu
Umění úspěšné komunikace v byznysu V současné době jsme přehlceni informacemi, které je třeba filtrovat. Je jen na nás, co si vybereme a co budeme...
Význam telemarketingu v 21. století
Význam telemarketingu v 21. století Ve 21. století stojí zákazník na prvním místě více než kdykoliv předtím. Díky pokročilým inovacím stoupá i...
Upsale a péče o klienty
Upsale a péče o klienty Upsale, Upsell, Up Selling nebo také Up-Sell, je marketingová taktika, jejímž cílem je prodat zákazníkovi lepší produkt než...
Průzkum trhu a pre sale v telemarketingu
Průzkum trhu a pre sale v telemarketingu Telemarketing je jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů pro komunikaci se zákazníky. Díky němu...
Callcentra, etický kodex a novela zákona o elektronických komunikacích
Callcentra, etický kodex a novela zákona o elektronických komunikacích Transpoziční novelu zákona o elektronických komunikacích, která měla mimo...
Voicebot, asistent, který šetří náklady i čas
Voicebot. Asistent, který šetří náklady i čas Voicebot. Virtuální hlasový asistent, který za vás odbaví stovky hovorů najednou, šetří finance i čas...
Outsourcing callcentra
Outsourcing callcentra. Kdy a proč se vyplatí? Outsourcing si můžeme volně přeložit jako pronájem lidí a služeb. Mezi jeho největší výhody patří...
Firemní kultura budoucnosti – inspirace
Firemní kultura budoucnosti. Inspirace jménem Netflix Firemní kultura budoucnosti vypadá zcela jinak, než ji známe. Inspiraci můžeme hledat třeba u...
Aktuality: Regulace telemarketingu
Aktuality: Regulace telemarketingu Telekomunikační marketing čeká s velkou pravděpodobností v rámci půl roku regulace a výrazné omezení. Jde o...
Webinář jako nástroj online marketingu
Webinář jako nástroj online marketingu Webinář je online seminář, tedy způsob internetové komunikace a vzdělávání přes internet. Jde o alternativu k...
Kde a jak hledat copywritery pro web či e-shop? Jejich ceny a kvality
Kde hledat copywritery? Jejich ceny a kvalita Copywriting není radno podcenit. Pokud neradi píšete, nebo na to prostě nemáte buňky nebo čas,...
Hlasová hygiena, typy nejen pro operátory, jak nepřijít o hlas
Hlasová hygiena, typy nejen pro operátory, jak nepřijít o hlas Asi každému z nás se někdy stalo, že přišel o hlas. Mohlo to být třeba v souvislosti...
Call on me vizitka: Rozhovor s Petrem Baudyšem
Call on me vizitka: Rozhovor s Petrem Baudyšem 1. Otázka na tělo: Kdo všechno je Petr Baudyš? Podnikatel, snílek, dobrodruh, má rád výzvy,...
Hlas a dech. Naučte se pracovat se svým dechem i hlasem.
Hlas. 9 tipů jak s ním pracovat Pokud už jste dali do pořádku svůj šatník, máte vychytaný outfit a upravený vzhled do posledního detailu, je ten...
Zrádné a placené. Telefonní linky na které si dejte pozor
Zrádné a placené. Telefonní linky, na které si dejte pozor V době neomezených tarifů snadno podléháme pocitu, že voláme vždy a kamkoliv zdarma....
B2B versus B2C marketing. Rozdíly i společné rysy.
B2B vs. B2C marketing. Rozdíly a společné rysy. Business to Business a Business to Consumer marketing mají kromě rozdílů i hodně společného. V...
Call on me vizitka: Rozhovor s Kryštofem Kopeckým
Call on me vizitka: Rozhovor s Kryštofem Kopeckým 1. Otázka na tělo: Kdo všechno je Kryštof Kopecký? Jsem vytrvalostní trailoý bežec, mentor...
Marketingový slovník aneb základní obchodní pojmy bez kterých se neobejdete
Marketingový slovník aneb základní obchodní pojmy bez kterých se neobejdete Hledáte vysvětlení nějakého výrazu z obchodu nebo marketingu? Zaměřili...
TOP 10 nejlepších českých podcastu o podnikání a marketingu
TOP 10 nejlepších českých podcastu o podnikání a marketingu Podcasty jsou v dnešní hektické době skvělý nástroj pro propojení vzdělávání a čerpání...
Etiketa telefonování a její zásady. Staňte se profesionálem!
Etiketa telefonování a její zásady. Staňte se profesionálem! V dnešní době se stal chytrý telefon nepostradatelnou součástí doby. Běžný pracovní...
Call on me s.r.o.
IČ: 08343799, jsme plátci DPH
Staré Hradiště, Na Hledíku 249
+420 731 832 674