Mezinárodní den call center

V polovině prázdnin se v České republice uskutečnil první Mezinárodní den call center.

Stalo se tak 24.7. Proč zrovna v tento den? Zvolené datum odkazuje na to, že call centra jsou svým klientům dostupná 24 hodin 7 dní v týdnu.

To někdy je a někdy není pravda a oboje má své rozumné zdůvodnění.

U pasivního typu call center, které slouží primárně pro to, aby zodpovídala dotazy svých klientů má v řadě případů smysl držet službu 24/7.

U aktivních call center jako je Call on me s.r.o. je naopak potřeba volat pouze v čas, který bude vhodný pro klienty, kterým voláme.

Mezinárodní den call center si bere za snahu zvýšit povědomí o náročnosti práce operátorů. Operátorská práce je někdy stále vnímána jako monotónní, podřadná práce, u které je není potřeba žádných či minimálních dovedností.

Každý, kdo se operátořinou živil, vám však poví pravý opak.

Dodejme ještě, že v rámci tohoto dne se podařilo vybrat přes 60.000 Kč pro Linku bezpečí.

×

Přihlášení k odběru novinek

Prosím, vyplňte následující informace

Odebírat novinky