Tuto cenu za nejlepší řešení na trhu komunikačních technologií uděluje společnost TMC.

Jde o obdobu Oskara na trhu call center a komunikace.
Letos si toto ocenění odneslo řešení Noble Conversations Analytics Insight 2.0, které vytvořili lidé ze společnosti Noble Systems.

Za co si Noble Conversation cenu zasloužilo?
Přišlo se skvělým timingem a špičkovou technologii.
Noble Converstaion stojí na tom, že umí v reálném čase porozumět tomu, co říká klient a pracovník call centra (dále jen agent – pozn. autora) a zapisovat to do textu. V takovémto zápise je následně možné i full textově vyhledávat.

Hlavní benefit je pak postaven na tom, že je toto celé je propojeno se scoringem hovorů. Díky tomu lze agenty porovnávat mezi sebou. Hledat v hovorech ty fráze, které přinášejí úspěch a vyhýbat se těm, které agentům přinášejí neúspěch.

V době, kdy se svět překotně přesouvá do online prostředí bude jakákoliv rychlá, přesná a analyzující zpětná vazba klíčová. Nový způsob hry si žádá nová nástroje.

TMC věří tomu, že Noble Converstaion bude game-changer.