Typy callcenter

Callcentra jsou součástí širšího segmentu sertvisu „služby zákazníkům“.

Podívejme se to, dle čeho je lze rozlišit a jaká jsou jejich specifika.

z hlediska typu hovorů

  • příchozí – volá klient agentovi; zaměřuje se na poskytování služeb, které může být spojeno s doplňkovým prodejem
  • odchozí – volá agent klientovi; účelem je poskytnutí služby, produktu, nebo například zjištění klientské spokojenosti
  • kombinované – callcentrum provozuje služby spojené s příchozím i odchozím voláním

z hlediska místa působnosti

  • domácí – služby jsou poskytovány zákazníkům daného státu
  • mezinárodní – agenti sedí v jedné zemi, ale obsluhují klienty ze svěřeného regionu zemí

z hlediska provozovatele

  • komerční – pokud nechcete investovat do odpovídající infrastruktury a přitom mít callcentrum ve svém portfoliu služeb klientům, můžete si některé najmout a to buď na jednu zakázku, nebo s ním můžete spolupracovat dlouhodobě
  • firemní – v tomto případě se firma stará o klienty sama a callcentrum je integrovanou částí systému služeb

V Call on me s.r.o. se zaměřujeme na odchozí služby pro domácí klientelu.