Výjimečná zákaznická zkušenost – díl II.

Tímto navazujeme na minulý příspěvek o zákaznické zkušenosti.

Dnes se podíváme na další 3 body, které jsou z pohledu Joeyho Colemana a Dana Gingisse pro customer experience důležité.

V rámci firmy buďte všichni na jedné straně

  • přestaňte si hrát na vlastním písečku!
  • zajistěte, aby každý zaměstnanec znal a řídil se strategií firmy naplňující klientovu spokojenost
  • transparentní a otevřená komunikace není v závodě o spokojeného klienta cílem, ale začátkem.

Posilujte kompetence lidí v přední linii

  • lidé v první linii, kteří jsou v přímém kontaktu s klientem, je nezbytné vycvičit a vybavit informacemi o tom:
  1. kdo je náš zákazník
  2. jakou s námi má zkušenost
  3. kde se protínají jeho potřeby a naše možnosti
  • zaměřte se na trénink pracovníků v první linii – neinformovanost pracovníka na této pozici může mít na vztah s klientem fatální dopad

Přemýšlejte jako váš klient a přizpůsobte se tomu

  • vžijte se do role klienta
  • soustřeďte se na ty procesy a momenty, které jsou pro váš vzájemný vztah důležité a podstatné
  • těm věnujte energii a pozornost
×

Přihlášení k odběru novinek

Prosím, vyplňte následující informace

Odebírat novinky