Výsledky výzkumu Sabio Group

Průzkum společnosti Sabio Group ukazuje, jaké klíčové změny přinesl COVID v oblasti byznysu, života zaměstnanců a zákazníků.

Současná situace vede k tomu, že technologický pokrok svůj vývoj zkrátil z několika let na několik týdnů. Zákazníci potřebují a vyžadují, aby pro ně firmy nacházely řešení, která budou rychlá, efektivní a nová.

Podívejme se na to, co se v průzkumu ukázalo být klíčové z pohledu zákaznické zkušenosti. Šlo zejména o tyto oblasti.

  • obavy o přežití na trhu vedou společnosti k tomu, aby rychle přeřadily na mindset, který bude zaměřený na proaktivní, nikoliv reaktivní jednání
  • komunikace se trvale přesune do onlinu a bude to rychlé
  • bude třeba vyvinout nové metody motivace a udržení zaměstnanců a bude nutné implementovat strategie u mnohem většího množství rizik, než bylo nutné doposud
  • zlepšování klientské spokojenosti nabyde ještě více na důležitosti

Toto je současnost a blízká budoucnost.

Mimo to je třeba přehodnotit všechny dosud známé poučky o tom, kde a jak by lidé měli pracovat.

Výzkum vychází z telefonických rozhovorů se zákazníky v zemích jako Velká Británie, Španělsko, Francie a Singapur.

×

Přihlášení k odběru novinek

Prosím, vyplňte následující informace

Odebírat novinky