Co o nás říkají naši klienti?

Jaroslav Bellada

1. Proč jsem si Call on me vybral?

Ze všech oslovených call center  bylo jednání nejkonkrétnější, pan Baudyš neměl problém za mnou přijet a probrat vše osobně, od začátku jevil zájem o spolupráci

2. Jak se Vám s Call on me komunikovalo?

Velmi dobře, viz. předchozí bod, není pro nikoho problém se setkat, popř. po telefonu dořešit aktuální problémy

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? 

Domlouvání schůzek pro obchodníky, výsledky jsou ucházející

4. Povedlo se společnosti Call on me naplnit nastavená očekávání?

ano, povedlo 🙂

5. Čeho si na spolupráci nejvíc cením?

Asi toho, že nic není problém, vše se dá rychle upravit, ať je to call skript, navolávané lokality. Obecně individuálního přistupu.

6. Co bych společnosti Call on me doporučil pro další spolupráci?

Snažit se vyvarovat chyb z nepozornosti při zapisování schůzek do kalendáře.

lpenergy.cz

Filip Žid

1. Proč jsem si Call on me vybral?

Call on me mi bylo doporučeno na základě spokojenosti jiné firmy.

2. Jak se Vám s Call on me komunikovalo?

Komunikace je velmi rychlá a v pořádku. Vždy jsme si vše vysvětlili, od zadání až po postup.

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? 

Z naší strany se jednalo o analytické volání a následně prodejní, obojí splněno na výbornou.

4. Povedlo se společnosti Call on me naplnit nastavená očekávání?

Ano, povedlo a velmi se mi líbí, že stav spokojenosti se zjišťoval průběžně a tím se podařilo spoustu věcí ještě včas odladit.

5. Čeho si na spolupráci nejvíc cením?

Cením si komunikace a pravidelného reportování.

6. Co bych společnosti Call on me doporučil pro další spolupráci?

Doporučil bych Vám, aby jste zůstali, takoví, jací jste 😊

www.hotpc.cz

David Kalista

1. Proč jsem si Call on me vybral?

Call on me jsem našel díky jejich profilu na LinkedIn. Zaujala mě obchodní filozofie, podobná té naší. 

2. Jak se Vám s Call on me komunikovalo?

Komunikace je skvělá a věcná.

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? 

Objednali jsme si sjednávání schůzek ve firmách za účelem auditu nastavení pojistných rizik se zaměřením na pojištění odpovědnosti z podnikání.

4. Povedlo se Call on me naplnit nastavená očekávání?

Vzhledem k tomu, že jsme prodloužili smlouvu, tak ano.

5. Čeho si na spolupráci nejvíc cením?

Cením si v první řadě komunikace, která je rychlá, otevřená. Po zkušenosti s několika jinými callcentry velmi oceňuji opravdový vstřícný a proklientský přístup. Call on me se v každém okamžiku snaží být maximálně efektivní a aktivně vstupuje do projektu novými podněty. Sledují efektivitu a mají absolutní orientaci na výsledek.

6. Co bych společnosti Call on me doporučil pro další spolupráci?

Vím že to je nejdůležitější bod, ale mě opravdu nic nenapadá:-) 

Iveta Baudyšová

1. Proč jsem si Call on me vybral?

Protože tam dělá Petr Baudys. Dále si myslíme, že kontakt se zákazníkem po telefonu má budoucnost 

2. Jak se Vám s Call on me komunikovalo?

Dobře, aktivně bez problémů 

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? 

Propagace a nastavení komunikace firmy QSL se zákazníky QSL 

4. Povedlo se společnosti Call on me naplnit nastavená očekávání?

Ano, splnilo to naše očekávání 

5. Čeho si na spolupráci nejvíc cením?

Snahy Call on me splnit zadané úkoly, Snaha call on poslouchat zákazníka 

6. Co bych společnosti Call on me doporučil pro další spolupráci?

Veškeré aktivity fakturovat pouze pod Call on me, nedělit to.  

Call on me s.r.o.

IČ: 08343799

Staré Hradiště, Na Hledíku 249

+420 731 832 674

info@callonme.cz

Najdete nás