Cookies management by TermsFeed Cookie Consent

Co o nás říkají naši klienti?

Bartech, s.r.o., Business Development & Innovation Director

1. Proč jsem si Call on me vybral? Vy jste zavolali nám, my zrovna podobnou spolupráci hledali 🙂

2. Jak se mi s Call on me komunikovalo? Komunikace byla jasná a stručná a zacílená. Spokojenost.

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? Výsledkem bylo ověření, že můžeme touto cestou rozšiřovat kapacity obchodu a delegovat tento první krok „navolávání“. Produkt pro výrobní firmy.

4. Povedlo se společnosti Call on me naplnit nastavená očekávání? Ano povedlo. Zároveň jsme si ale více uvědomili, že zákazníků na náš produkt není v ČR mnoho a že si „navolávání“ dokážeme vyřešit vlastními silami, protože tak nechvátáme. Firma nemá zahraniční ambice a počet potenciálních zákazníku rychle neroste.

Česká obec sokolská, manažer komunikace a tiskový mluvčí

1. Proč jsem si Call on me vybral? Doporučení

2. Jak se mi s Call on me komunikovalo? Výborně

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? Cílem byla podpora kampaně Hýbeme se hezky česky, výsledek spolupráce: docela uspokojivý, trochu zmatek v tabulkách a vyplňování

4. Povedlo se společnosti Call on me naplnit nastavená očekávání?Podle mne ano, ale explicitně jsme nehodnotili

5. Čeho si na spolupráci nejvíc cením?Pružná spolupráce s mrs. Kubelkovou

CEO / GS SOFT Group

1. Proč jsem si Call on me vybral? Chcel som vyskúšať nový kanál oslovovania potenciálnych klientov.

2. Jak se mi s Call on me komunikovalo? Komunikáciu hodnotím kladne.

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? Predmetom volania bolo dohadovanie stretnutí u klientov, alternatívne záujem o cenovú ponuku. Min. 1 obchodný prípad, nám zaplatil investíciu.

Jednatel (CEO)

1. Proč jsem si Call on me vybral? Ve firmě fakticky nemám obchodníky a tudíž jsem hledal možnosti zpropagování našich výrobků a služeb s cílem získat nové zákazníky. V rámci B2B workshopu jsem se s vámi kontaktoval, porovnal cenu a rozsah dopadu a rozhodl se 🙂

2. Jak se mi s Call on me komunikovalo? Komunikace zcela bez problémů.

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? Předmětem navolávání bylo zjišťování, zda vůbec jsou známy naše výrobky a služby a zda je o ně obecně zájem, respektive o které z našich výrobků či služeb je zájem. Výsledek byl takový, že o HLF produkci obecně obvolávané firmy nevěděly, projevily zájem, rozeslali jsem cca 30 katalogů. Konkrétní objednávka z akce nevypadla, ale určitě vím, že o nás zákazníci jen málo vědí. Nyní by to chtělo se za těmi, co projevili zájem vypravit, ale na to bohužel nemám kapacitu.

4. Povedlo se společnosti Call on me naplnit nastavená očekávání? Ano – jak jsem již uvedl v předchozí odpovědi

5. Čeho si na spolupráci nejvíc cením? Vaše služby jsou jasně definované a za dobrou cenu

6. Co bych společnosti Call on me doporučil pro další spolupráci? Snad zvážit, co s těmi firmami, které projevily zájem, když fakticky nemám obchoďáky.

Business Development Manager a konzultant LinkedIn pro byznys

1. Proč jsem si Call on me vybral? Na základě doporučení od mého kolegy 😉

2. Jak se mi s Call on me komunikovalo? Komunikace i spolupráce na úrovni, splnilo očekávání profesionálního přístupu.

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? Oslovení absolventů našich workshopů, vzbuzení zájmu o další produkty.

4. Čeho si na spolupráci nejvíc cením? Samostatné práce bez potřeby naší intervence.

Programatic marketing

1. Proč jsem si Call on me vybral? Zahlédl jsem je  na LinkedIn, nechtělo se mi samotnému volat a dělat průzkum.

2. Jak se mi s Call on me komunikovalo? Výborně. 

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? Automatizace ve společnostech, jejich finanční stav a zájem o kryptoměny. Dostal jsem díky průzkumu podklady pro další rozhodování.

4. Čeho si na spolupráci nejvíc cením? Proaktivního přístupu.

5. Doporučil bych Call on me dalším firmám? ANO.

Provozní ředitelka Maxima reality

Kateřina Štěrbová

1. Proč jsem si Call on me vybrala? Jelikož jsou profesionálové v oboru, se kterými se velmi dobře spolupracuje.

2. Jak se mi s Call on me komunikovalo? Výborně. Oceňujeme okamžitou zpětnou vazbu a flexibilitu při komunikaci. Vše probíhalo naprosto hladce k naší spokojenosti.

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? Předmětem navolávání byla firemní klientela a následná nabídka služeb služeb společnosti. Výsledky v současné chvíli monitorujeme. Výsledky v tomto oboru jsou většinou vidět až v dlouhodobějším horizontu.

4. Čeho si na spolupráci nejvíc cením? Oceňujeme hladkou a velmi příjemnou komunikaci. Převzetí veškeré iniciativy a nastavení kompletního procesu vzájemné spolupráce včetně přípravy call skriptů a zaučení operátorů. Zároveň si také velmi vážíme pravidelné zpětné vazby a aktuálního vyhodnocení. 

5. Doporučila bych Call on me dalším firmám? Jediné co, byli předané některé kontakty, které nebyly v působnosti naší společnosti (z důvodu lokality), ale takováto situace se stát prostě může. Jinak jsme byli velmi spokojeni se vzájemnou spoluprací. Rádi se na Call on Me opětovně obrátíme.

Vedoucí agentury ve společnosti Generali Česká pojišťovna

1. Proč jsem si Call on me vybral? Na doporučení a zkušenosti jiných lidí.

2. Jak se mi s Call on me komunikovalo? Vše bez problému.

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? Oblast pojištění, výsledek sporadický, nebyla chyba na straně call on me, ale na situaci, která nastala díky Covid.

4. Čeho si na spolupráci nejvíc cením? Rychlost, zodpovědnost, profesionalita.

5. Doporučil bych Call on me dalším firmám? 2 – Spíše ANO.

Provozovatel webu smartko.cz, majitel společnosti LP energy s.r.o., investor do nemovitostí, začínající developer, podnikatel, obchodník

1. Proč jsem si Call on me vybral? Ze všech oslovených CC bylo jednání nejkonkrétnější, pan Baudyš neměl problém za mnou přijet a probrat vše osobně, od začátku jevil zájem o spolupráci.

2. Jak se mi s Call on me komunikovalo? Velmi dobře, viz. předchozí bod, není pro nikoho problém se setkat, popř. po telefonu dořešit aktuální problémy.

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? Domlouvání schůzek pro obchodníky, výsledky jsou ucházející.

4. Čeho si na spolupráci nejvíc cením? Asi toho, že nic není problém, vše se dá rychle upravit, ať je to call skript, navolávané lokality. Obecně individuálního přistupu.

Manažer obchodní skupiny

1. Proč jsem si Call on me vybral? Call on me jsem našel díky jejich profilu na LinkedIn. Zaujala mě obchodní filozofie, podobná té naší.

2. Jak se Vám s Call on me komunikovalo? Komunikace je skvělá a věcná.

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? Objednali jsme si sjednávání schůzek ve firmách za účelem auditu nastavení pojistných rizik se zaměřením na pojištění odpovědnosti z podnikání.

4. Čeho si na spolupráci nejvíc cením? Cením si v 1. řadě komunikace, která je rychlá, otevřená. Po zkušenosti s několika jinými CC velmi oceňuji opravdový vstřícný a proklientský přístup. Call on me se v každém okamžiku snaží být maximálně efektivní a aktivně vstupuje do projektu novými podněty. Sledují efektivitu a mají absolutní orientaci na výsledek.

Výkonný ředitel (CEO), QSL s.r.o.

Iveta Baudyšová Qualitysl.cz

1. Proč jsem si Call on me vybrala? Protože tam dělá Petr Baudyš. Dále si myslíme, že kontakt se zákazníkem po telefonu má budoucnost.

2. Jak se mi s Call on me komunikovalo? Dobře, aktivně bez problémů.

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? Propagace a nastavení komunikace firmy QSL se zákazníky QSL. 

4. Čeho si na spolupráci nejvíc cením? Snahy Call on me splnit zadané úkoly, snaha poslouchat zákazníka .

Jednatel společnosti HotPC s.r.o.

1. Proč jsem si Call on me vybral? Call on me mi bylo doporučeno na základě spokojenosti jiné firmy.

2. Jak se mi s Call on me komunikovalo? Komunikace je velmi rychlá a v pořádku. Vždy jsme si vše vysvětlili, od zadání až po postup.

3. Jaký byl výsledek spolupráce, co bylo předmětem navolávání? Z naší strany se jednalo o analytické volání a následně prodejní, obojí splněno na výbornou.

4. Povedlo se společnosti Call on me naplnit nastavená očekávání? Ano, povedlo a velmi se mi líbí, že stav spokojenosti se zjišťoval průběžně a tím se podařilo spoustu věcí ještě včas odladit.

5. Čeho si na spolupráci nejvíc cením? Cením si komunikace a pravidelného reportování.

 

Call on me s.r.o.

IČ: 08343799, jsme plátci DPH

Staré Hradiště, Na Hledíku 249

+420 775 012 173

info@callonme.cz

×

Přihlášení k odběru novinek

Prosím, vyplňte následující informace

Odebírat novinky