Call centrum, operátoři, obchod, telemarketing… 

To vše a mnohem víc najdete zde

Chatbot

Chatbot

Chatbot je obecně znám jako efektivní online nástroj pro komunikaci se zákazníky. Jeho cílem je zvýšit zákaznickou spokojenost a nenásilně měnit...

Typy callcenter

Typy callcenter

Typy callcenter Callcentra jsou součástí širšího segmentu sertvisu „služby zákazníkům“. Podívejme se to, dle čeho je lze rozlišit a jaká jsou jejich...

Patreon

Patreon

Podpořte svůj oblíbený pořad! Nemyslím tím žádnou televizní anketu. Myslím, tím fenomén platformy Patreon. Patreon je forma podpory vašich...

Mezinárodní den call center

Mezinárodní den call center

Mezinárodní den call center V polovině prázdnin se v České republice uskutečnil první Mezinárodní den call center. Stalo se tak 24.7. Proč zrovna...

Výsledky výzkumu Sabio Group

Výsledky výzkumu Sabio Group

Výsledky výzkumu Sabio Group Průzkum společnosti Sabio Group ukazuje, jaké klíčové změny přinesl COVID v oblasti byznysu, života zaměstnanců a...

Zajímavosti ze světa call center

Zajímavosti ze světa call center

Podívejme se spolu na pár zajímavostí z našeho call centrového byznysu. 📞 počátky call center najdeme v raných 60. letech 20. století ve Spojeném...

Call on me s.r.o.

IČ: 08343799, jsme plátci DPH

Staré Hradiště, Na Hledíku 249

+420 731 832 674

info@callonme.cz

Najdete nás