Call centrum, operátoři, obchod, telemarketing…
To vše a mnohem víc najdete zde
Telemarketing vs. telefonní komunikace
Telemarketing vs. telefonní komunikace Telefonní komunikace není to samé, co telemarketing. Víte, jaký je mezi nimi rozdíl a jak ho správně využít?...
Jak si předehřát cold call a proměnit ho v úspěšný obchod
Jak si předehřát cold call a proměnit ho v úspěšný obchod Cold calling je klíčovou součástí práce obchodníka. Přesto je opředený mnoha mýty. Děsíte...
Jak využít chatboty v podnikání a usnadnit si práci
Jak využít chatboty v podnikání? I když se stále více omezujeme na internetovou komunikaci, osobní kontakt nám chybí. Textové zprávy a aplikace pro...
Analýza telemarketingové kampaně a její vyhodnocení
Analýza telemarketingové kampaně. Jak ji správně vyhodnotit? Co neměříte, to neřídíte, proto je vyhodnocení telemarketingové kampaně klíčové pro...
Moderní komunikační strategie v telemarketingu a jejich využití
Využijte moderní telekomunikační strategie v telemarketingu Moderní komunikační strategie pomáhají dosáhnout stanovených cílů. Telemarketing je...
Cold call. Jak efektivně využít studené kontakty?
Cold call. Jak efektivně využít studené kontakty? Cold call neboli studený kontakt vyjadřuje část práce obchodníka, který volá na stávající ?, se...
Chatbot
Chatbot je obecně znám jako efektivní online nástroj pro komunikaci se zákazníky. Jeho cílem je zvýšit zákaznickou spokojenost a nenásilně měnit...
Typy callcenter
Typy callcenter Callcentra jsou součástí širšího segmentu sertvisu „služby zákazníkům“. Podívejme se to, dle čeho je lze rozlišit a jaká jsou jejich...
Výjimečná zákaznická zkušenost – díl II.
Výjimečná zákaznická zkušenost – díl II. Tímto navazujeme na minulý příspěvek o zákaznické zkušenosti. Dnes se podíváme na další 3 body, které jsou...
Výjimečná zákaznická zkušenost – díl I.
Experience This! je podcast, kde Joey Coleman a Dan Gingiss odhalují, co stojí za pojmem „jedinečná zákaznická zkušenost“. Oba se shodují na tom,...
Patreon
Podpořte svůj oblíbený pořad! Nemyslím tím žádnou televizní anketu. Myslím, tím fenomén platformy Patreon. Patreon je forma podpory vašich...
Call centrum tísňové linky 112 letos získá občanku
Call centrum tísňové linky 112 letos získá občanku Ano, je to už 15 let, kdy byla ve všech krajích České republiky otevřena call centra tísňové...
Mezinárodní den call center
Mezinárodní den call center V polovině prázdnin se v České republice uskutečnil první Mezinárodní den call center. Stalo se tak 24.7. Proč zrovna...
Výsledky výzkumu Sabio Group
Výsledky výzkumu Sabio Group Průzkum společnosti Sabio Group ukazuje, jaké klíčové změny přinesl COVID v oblasti byznysu, života zaměstnanců a...
Co nás baví – politicky vyhraněné podcasty
V posledním roce se na české scéně dva podcasty, které přiznávají svoji politickou orientaci. A k tomu si zvou zajímavé hosty. Je to neobvyklé,...
Novinky ze světa call center – 2020 Communications Solutions Product of the Year Award
Tuto cenu za nejlepší řešení na trhu komunikačních technologií uděluje společnost TMC.Jde o obdobu Oskara na trhu call center a komunikace.Letos si...
Zajímavosti ze světa call center – pokračování
Jedná se o pokračování článku. Také dnes se spolu podíváme na některá zajímavá fakta z našeho call centrového prostředí. Minule jsme se bavili...
Biometrické ověřování hlasu v praxi
Deutsche Telekom se svými 168 milióny zákazníků čelí každý den otázce "jak posunout dál klientskou spokojenost?".Vzhledem k objemu hovorů, které...
Zajímavosti ze světa call center
Podívejme se spolu na pár zajímavostí z našeho call centrového byznysu. 📞 počátky call center najdeme v raných 60. letech 20. století ve Spojeném...
Call on me s.r.o.
IČ: 08343799, jsme plátci DPH
Staré Hradiště, Na Hledíku 249
+420 731 832 674