Cookies management by TermsFeed Cookie Consent

Telefonním operátorem v roce 2022

Podoba telefonních kontaktních center se vlivem digitalizace stále mění. V budoucnu se bude více využívat online komunikace, nové technologie i aplikace a zřejmě se dočkáme i virtuálních operátorů. Aby byl klient spokojený, v kontaktních centrech jsou velmi důležití lidé, kteří jim poradí, předají informace, pomohou, lidsky je pochopí a vyřeší vše, co je třeba.

Obsah:

  • Call on me
  • Proč pracovat v Call on me
  • Přidejte se do týmu
  • Moderní pracovní nástroje
  • Kvalitní pracovní vybavení
  • Posílení silných stránek přináší výsledky
  • Plánujte si směny
  • Sami si určete normy
  • Telefonní operátor/ka pro VIP klienty
  • Co vás čeká v Call on me
  • Výhody práce v Call on me

Call on me

Call on me není jen klasické call centrum. Dodává to, co velká call centra neumí a malé firmy s telefonními operátory nemohou sami zvládat. Kombinuje systémy práce z velkých korporátů s individuálním přístupem malé rodinné firmy. Jde o službu šitou klientům na míru, která jim i vám přinese pozitivní výsledky. 

Proč pracovat v Call on me

Našim klientům poskytujeme širokou škálu BPOBusiness Process Outsourcing služeb, od kompletní zákaznické péče přes akvizice nových zákazníků, leadování až po Back Office. Při práci s klienty využíváme princip omnichannel komunikace, kdy fungujeme na vzájemně propojených kanálech a průběžně poskytujeme školení.

Přidejte se do týmu 

Čeká vás příjemné prostředí s přátelskou atmosférou, kde se operátoři udrží dlouhodobě. Budete spolupracovat s firmami zabývajícími se službami pro podnikatele, včetně prodeje, investic a zákaznické péče. V práci máte klid, své pracovní místo v pěkné moderní kanceláři, skvělé kolegy a stabilní zázemí. Nové operátory hledáme proto, že se firma Call on me neustále rozrůstá.

Moderní pracovní nástroje

Naši telefonní operátoři používají při práci moderní pracovní nástroje, v nichž si operátoři nemusí klienty dohledávat ručně. Naučíte se pracovat s moderním CRM systémem, který patří k nejoblíbenějším systémům v Česku. I náš způsob interní komunikace pokročil vpřed a e-maily dávno nahradily moderní aplikace.

Kvalitní pracovní vybavení

Kvalitní pracovní vybavení je základem úspěchu. Můžete používat vlastní notebook, bezdrátová sluchátka, mobilní telefon i připojení k internetu, aby se mohli volně pohybovat i při hovoru. V případě potřeby se dá pracovat i na home office

Posílení silných stránek přináší výsledky

U moderních call center se klade důraz na silné stránky a individualitu každého operátora. Zaměstnanci dostanou možnost se podílet na tvorbě procesů a mohou mít nastavené individuální cíle. Pořádají se meetingy, kde si manažer s operátorem vzájemně předávají zpětnou vazbu, postřehy a motivaci

Plánujte si směny

Výhodou práce v call centrech je možnost naplánovat si směny podle toho, jak vám to časově vyhovuje. Můžete pracovat dopoledne nebo odpoledne, nebo třeba jen pár hodin denně. Call centrum může být skvělý přivýdělek ke studiu, důchodu, mateřské dovolené, rodičovské dovolené i jiné práci na částečný úvazek. Minimálně kapacita je 10 hodin týdně, ale na vyšší kapacitu je u nás práce dost.

Sami si určete normy

Doba pokročila vpřed a už se nedodržují nesmyslné normy, kdy se bojíte odejít i na toaletu. Plánujte si způsob práce i normy sami. Často nemusíte striktně dodržovat ani přísné call scripty. Mluvíte s klienty především přirozeně a lidsky. Víme, že pokud budete v práci spokojení, půjde vám to lépe.

Telefonní operátor/ka pro VIP klienty

Hledáme osobnost, která se chce vzdělávat a nebojí se růst. Každé slovo má svůj správný vnitřní význam, smysl i sílu. Pokud umíte komunikovat, hledáme právě vás. V našem týmu můžete projevit svůj názor a pomoci nám dělat telefonní komunikaci jinak. U nás telefonní operátor nevolá jen nahodilým telefonním číslům a klientům se nevnucuje. Upřednostňujeme férové jednání s šéfy, kolegy i klienty. 

Co vás čeká v Call on me 

Budete volat firemním partnerům a VIP klientům. Včas dostanete podklady i informace o klientovi či partnerovi s nabídkou šitou na míru i profesionální zaškolení. Budete mít jistotu pravidelného příjmu a zaplaceno za hodiny. Díky kariérnímu řádu budete svůj příjem postupně zvyšovat

Výhody práce v Call on me

Pravidelné vzdělávací aktivity formou měsíčních webinářů uplatníte i v osobním životě. Procvičíte si obchodní řeč, time-management i komunikační dovednosti. Získáte stabilní a dlouhodobou práci s pružnou pracovní dobou od 9:00 do 17:00. Máme pochopení pro nemocné dítko i nenadálé situace a mzdu zasíláme v prvních dnech měsíce. Buďte komunikativní a otevření a pojďte s námi výzvám naproti!

×

Přihlášení k odběru novinek

Prosím, vyplňte následující informace

Odebírat novinky